Algemeen Jubilaris Gert Ponsteen 23 maart 2016 1 min. lezen 913 Tijdens de ALV van maandag jl. heeft Gerben Ebbers een kadobon ontvangen vanwege zijn 25-jarige lidmaatschap. Doorgaan met lezen Vorige Vorig bericht: In het zonnetjeVolgende Volgende bericht: Afscheid hoofdtrainer Gerelateerd nieuws Aanstaand weekend barst de Strijd om de Nunspeetse Keiler los 8 juni 2025 992 Clinics voor de Nunspeetse schooljeugd 10 maart 2025 561 Nu trending 1 Waterpoloërs naar Final 4 Champions Leaque (Malta) 10 juni 2026 152 2 Succesvolle Nunspeetse Keiler voor onze waterpoloërs 8 juni 2026 169 3 We hebben hem! 17 mei 2026 461 4 Heren 1 traint richting beker finale 1 mei 2026 541