Algemeen Nieuwe telelens voor onze fotograaf Gert Ponsteen 13 januari 2013 1 min. lezen 983 George Hertel onze waterpolofotograaf is sinds afgelopen week in het bezit van een nieuwe telelens. En ja, die moet natuurlijk uitgeprobeerd worden. Daarom wat foto’s van de wedstrijd Nunspeet D3 – ZZZ D1 en Nunspeet H 2 – WPSG WZC-de IJsel 2. [Show slideshow] Doorgaan met lezen Vorige Vorig bericht: Laptop nu officieel in gebruik genomenVolgende Volgende bericht: Gelderse Kampioenschappen Gerelateerd nieuws Aanstaand weekend barst de Strijd om de Nunspeetse Keiler los 8 juni 2025 1016 Clinics voor de Nunspeetse schooljeugd 10 maart 2025 577 Nu trending 1 Waterpoloërs naar Final 4 Champions Leaque (Malta) 10 juni 2026 234 2 Succesvolle Nunspeetse Keiler voor onze waterpoloërs 8 juni 2026 274 3 We hebben hem! 17 mei 2026 521 4 Heren 1 traint richting beker finale 1 mei 2026 594